01

„Visi į lauką!“

2019

Projekto vadovė: Kristina Sušinskaitė

Renginio įgyvendinimas: „Highlight LT“

„Visi į lauką!“ – integruota komunikacijos kampanija, įgyvendinta 3 etapais: 1) trumpo buvimo gryname ore problemos aktualizavimas, 2) elgsenos bei nuostatų pokyčių skatinimas, 3) aktyvios elgsenos palaikymas. Atliktas visuomenės nuomonės tyrimas pasufleravo pagrindinę kampanijos žinutę – „Visi į lauką!“, o ją dar labiau pastiprino pasirinktas netradicinis kampanijos startas. Sostinėje vienai dienai atidaryta ypatingo formato IKI parduotuvė po atviru dangumi, šalia kurios surengtas improvizuotas piknikas, taip paskatinant atrasti valgymo lauke malonumą. Kampanijai įgyvendinti pasitelktos integruotos komunikacijos priemonės – renginys, turinio projektas viename didžiausių naujienų portalų Lietuvoje „15min“, užsakomieji straipsniai regioninėje žiniasklaidoje, pranešimai spaudai, nuomonės formuotojų komunikacija.

Užduotis

Įgyvendinti komunikacijos kampaniją, kuri paskatintų žmones dažniau būti ir valgyti gryname ore. Taip pat sukurti ir įtvirtinti prekybos tinklo IKI kaip valgymo lauke kultūros flagmano įvaizdį, didinti valgyti jau paruoštų „Pagaminta IKI“ gaminių paklausą.

Rezultatai

Atliktas reprezentatyvus visuomenės nuomonės tyrimas, kuris atskleidė lietuvių buvimo ir valgymo lauke įpročius. Tyrime dalyvavo daugiau kaip 1 tūkst. 18–75 m. amžiaus respondentų visos šalies mastu.

Vienos dienos renginys pritraukė kelis šimtus Vilniaus miesto gyventojų ir miesto svečių, taip pat žiniasklaidos ir žinomų žmonių dėmesį: renginyje dalyvavo 6 skirtingų žiniasklaidos kanalų atstovai, 3 kviestiniai žinomi žmonės.

Per 3 sav. beveik 30 tūkst. vartotojų perskaitė (atvertė) turinio projekte publikuotus straipsnius, vieno straipsnio atvertimų vidurkis – beveik 5 tūkst.

Per nuomonės formuotojų paskyras socialiniuose tinkluose pasiekta beveik 550 tūkst. sekėjų auditorija.

Straipsniai apie kampaniją publikuoti 11-oje pagrindinių regioninių laikraščių, kurių bendras tiražas siekia 117 tūkst. egz.

Kampanijos laikotarpiu iš viso išplatinti 9 pranešimai spaudai, kurie sugeneravo 123 publikacijas žiniasklaidoje. Bendras pasiekiamumas – apie 4,3 mln. realių vartotojų.

~30 tūkst

vartotojų perskaitė (atvertė) turinio projekte publikuotus straipsnius

~550 tūkst

per nuomonės formuotojų paskyras socialiniuose tinkluose pasiekta sekėjų auditorija

~4,3 mln

realių vartotojų pasiekta per pranešimus spaudai

Dalintis

Kitas projektas

01

Ieškote partnerių?

Rašykite hello@berta.lt
Skambinkite +370 5 215 4964
Uždaryti

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

L.Stuokos- Gucevičiaus g. 9-10, Vilnius

Įm. k. 300613091
PVM LT100002986019
Atsiskaitomoji sąskaita:
LT507044060005755469
SEB bankas