01

Patirtis, kuri padeda mūsų klientams tapti lyderiais

Filtras

Klientas
  • Visi klientai
  • IKI
  • Bolt
  • JUNG Vilnius
  • Švyturys-Utenos alus
  • USAD
  • LR SADM
Kategorija
  • Visos kategorijos
  • Komunikacijos vadyba
  • Ryšiai su visuomene
  • Korporatyvinė komunikacija
  • Darbdavio komunikacija
  • Vidinė komunikacija
  • Rinkodaros komunikacija
  • Skaitmeninė komunikacija
  • Tarptautinė komunikacija
  • Komunikacijos krizių prevencija ir valdymas
  • Kūrybiniai dizaino sprendimai
  • Bendravimo su žiniasklaida ir kiti mokymai
  • Specializuotos teisinės paslaugos

Metai

Klientas

Projektas

2019

IKI

„IKI Sodinčiaus“ ekskursijos po Lietuvos ūkius

Užduotis

Stiprinti IKI socialinės atsakomybės indėlį į sveikų vaikų mitybos įpročių formavimą.

Rezultatai

•    Suorganizuotos 5 edukacinės išvykos vaikų grupėms iš Vilniaus, Radviliškio, Panevėžio, Kretingos, Pasvalio darželių. Jų metu per 100 darželinukų susipažino su vaisiais ir daržovėmis iš arčiau.

Vyr. projektų vadovė: Kristina Sušinskaitė

Plačiau

2019

IKI

Privataus prekių ženklo „Clever“ įvedimas į Lietuvos rinką

Užduotis

Pristatyti Lietuvos rinkoje naują privatų prekių ženklą, išryškinant aukštą gaminių kokybę ir asortimento įvairovę už prieinamą kainą. Taip pat didinti pirkėjų susidomėjimą ir paskatinti įsigyti naujuoju prekių ženklu pažymėtus skirtingų kategorijų maisto produktus.  

Rezultatai

•    Turinio projektas „Gaminkite protingai“ per 3,5 sav. pasiekė 800 tūkst. realių portalo lankytojų.

•    Turinio projekte publikuoti straipsniai iš viso perskaityti beveik 48 tūkst. kartų.

•&nbs...

Vyr. projektų vadovė: Kristina Sušinskaitė

Plačiau

2019

Bolt

„Bolt“ el. paspirtukų dalijimosi paslaugos startas Vilniuje ir Kaune

Užduotis

Efektyviai informuoti apie naują „Bolt“ paslaugą plačiąją visuomenę, užmegzti santykį su Vilniaus ir Kauno savivaldybių atstovais bei Aplinkos ministerija bei edukuoti visuomenę apie saugų naudojimąsi el. paspirtukais.

Rezultatai

•    Suorganizuotose paslaugos pristatymo spaudos konferencijose dalyvavo aplinkos ministras, Lietuvos policijos atstovė bei Kauno miesto meras.

•    Pranešimas žiniasklaidai apie paslaugos startą Vilniuje p...

Vyr. projektų vadovė: Simona Vaičikauskė

Plačiau

2019

JUNG Vilnius

Renginys interjero dizaineriams „JUNG-talks“

Užduotis

Padidinti JUNG žinomumą klientui svarbioje interjero dizainerių tikslinėje auditorijoje bei auginti jos lojalumą. Taip pat sukurti prekės ženklo sąsajas su aukščiausia kokybe, rinkos lyderio, diktuojančio tendencijas, įvaizdžiu. 

Rezultatai

•    Į keturias valandas trukusį renginį susirinko per 100 garsiausių Baltarusijos interjero dizainerių, architektų.

•    Dėl aktualaus turinio bendravimui, santykio mezgimui palankios terpės dauguma dalyvių...

Vyr. projektų vadovė: Kristina Sušinskaitė

Plačiau

2019

Švyturys-Utenos alus

„Klaipėdos švyturio ateities“ stipendija

Užduotis

Bendru komisijos ir visuomenės sprendimu išrinkti bei apdovanoti aktyvų, gabų Klaipėdos krašto gyventoją, taip prisidedant prie kultūrinio ir visuomeninio uostamiesčio gyvenimo puoselėjimo, jaunųjų talentų skatinimo bei jų pasiekimų garsinimo Lietuvoje ir pasaulyje.

Rezultatai

•    2019 m. „Klaipėdos švyturio ateities“ stipendijai laimėti iš viso nominuotas 31 jaunasis Klaipėdos krašto talentas. Palyginti su 2018 m. rezultatais, kai buvo nominuoti 24 dalyviai, pasiektas didesnis ne...

Projektų vadovė: Greta Lopetkaitė

Renginio įgyvendinimas: Hightlight LT

Plačiau

2019

USAD

„Dėl meilės – grąžinti verta!“

Užduotis

Informuoti bent 50 proc. Lietuvos gyventojų apie užstato už vienkartines pakuotes sistemą ir jos paprastą naudojimą, 2019 m. padidinti besinaudojančių užstato sistema kiekį (90 proc.) (+2 proc. augimas) ir  išlaikyti vienkartinių pakuočių surinkimą 93 proc.

Rezultatai

•    TV reklamą pamatė ~2,6 mln. žiūrovų.

•    Radijo reklamą išgirdo ~0,7 mln. klausytojų.

•    +1500 naujų feisbuko  sekėjų, pasiekta virš 600 tūkst. vartotojų auditorija.

...

Vyr. projektų vadovė: Simona Vaičikauskė

Plačiau

2019

IKI

„Visi į lauką!“

Užduotis

Įgyvendinti komunikacijos kampaniją, kuri paskatintų žmones dažniau būti ir valgyti gryname ore. Taip pat sukurti ir įtvirtinti prekybos tinklo IKI kaip valgymo lauke kultūros flagmano įvaizdį, didinti valgyti jau paruoštų „Pagaminta IKI“ gaminių paklausą.

Rezultatai

Atliktas reprezentatyvus visuomenės nuomonės tyrimas, kuris atskleidė lietuvių buvimo ir valgymo lauke įpročius. Tyrime dalyvavo daugiau kaip 1 tūkst. 18–75 m. amžiaus respondentų visos šalies mastu.

Vienos dienos renginys pritraukė keli...

Projekto vadovė: Kristina Sušinskaitė

Renginio įgyvendinimas: „Highlight LT“

Plačiau

2019

LR SADM

„Įgalink patirtį, atrask save iš naujo“

Užduotis

Paskatinti tikslinės grupės – vyresnio amžiaus žmonių (54+) – suvokimą, kad savanorystė / visuomeninė veikla yra naudinga jiems patiems. Taip pat užtikrinti, kad tikslinė grupė žino, kur ir kaip galėtų neatlygintinai realizuoti save, perduoti žinias ir patirtį, gyventi aktyvesnį gyvenimą. Paskatinti ją savanoriauti, dalyvauti visuomeninėje veikloje ar kitaip neatlygintinai dalytis savo sukauptomis žiniomis su jaunesnėmis visuomenės grupėmis. Kampanijai įgyvendinti pasitelkta reklama, straipsniai, radijo laidų ciklas ir papildomos priemonės.

Rezultatai

•    Sukurtas 1 videoklipas, 2 radijo reklamos, parengta 20 straipsnių, 15 radijo laidų, įvairių dydžių reklaminiai skydeliai, tekstai feisbukui ir interaktyviam stendui, sudalyvauta 5 miestų šventėse.

•    ...

Projektų vadovė: Milda Jankauskytė

Plačiau
02

Ieškote partnerių?

Rašykite hello@berta.lt
Skambinkite +370 5 215 4964
Uždaryti

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

L.Stuokos- Gucevičiaus g. 9-10, Vilnius

Įm. k. 300613091
PVM LT100002986019
Atsiskaitomoji sąskaita:
LT507044060005755469
SEB bankas