01

Ar žinojote, kad „LinkedIn“ su kokybišku turiniu vis dar galima organiškai pasiekti vartotojus? Nors ši platforma veikia nuo 2002-ųjų, ji vis dar auga – tad čia galima ne tik sėkmingai surasti reikalingus kontaktus, bet ir parduoti save. 

Mokymo kurse privataus ir viešojo sektoriaus specialistai sužinos ne tik apie technines „LinkedIn“ galimybes, bet ir kaip platformoje tinkamai pristatyti asmeninį ar įmonės prekių ženklą. Nesakom, kad kokybiškai komunikuoti joje gali tik agentūrų darbuotojai. Visgi tam reikia daugybės eksperimentų ir skirtingų patirčių – atradę naujus būdus, ką ir kaip daryti, jais dalijamės tiek su vadovais, tiek su komandomis. Būtent todėl visas turinys ir pavyzdžiai pateikti praktiškai, nes mokymo kurso tikslas – per kuo trumpesnį laiką suteikti visas reikalingas pradines žinias.

Per 4 valandų praktinę sesiją TU sužinosi: 


I dalis (techninė dalis) |
Ar viską žinote apie „LinkedIn“?
Kuo „LinkedIn“ platforma unikali ir kuo skiriasi nuo kitų socialinių tinklų?
Ką su „LinkedIn“ galima padaryti nemokamai, o kada jau reikia reklamos biudžetų?

II dalis | Asmeninis prekių ženklas  Kaip „LinkedIn“ išnaudoti asmeninės reputacijos valdymui?
Gerosios ir blogosios asmeninių prekių ženklų vystymo „LinkedIn“ praktikos.
Asmeninio prekių ženklo kūrimui „LinkedIn“ taikomi principai.

III dalis | Korporatyvinis prekių ženklas 

Kokios „LinkedIn“ komunikacijos taktikos ir technikos?
Įmonės komunikacija „LinkedIn“: pirmieji žingsniai. Kaip sukurti „LinkedIn“ profilį ir padaryti jį labiau surandamą paieškoje?
IV dalis | Klausimai ir atsakymai Po mokymo kurso aptarsime iškilusius klausimus, panagrinėsime įvairias situacijas.



Tomas Kirša yra lyderiaujančios komunikacijos agentūros BERTA& strategas-tyrėjas, kuriam rinkodara ir komunikacija – neatsiejama gyvenimo būdo dalis. Per daugiau nei 15 metų trunkančią karjerą jis ne tik turėjo savus verslus, bet ir padėjo vystyti skirtingus prekių ženklus. Todėl šiandien agentūros klientams gelbsti sprendžiant komunikacijos strategijos klausimus bei įgyvendinimo veiksmus ir pritaikant skaitmeninės komunikacijos naujoves.


Jis mėgsta sakyti, kad „tikroji brando strategija prasideda nuo pamatuotų galimybių ir pamatytų grėsmių, o ne nuo vizualo ir pranešimo spaudai“. Tad agentūros klientai vertina praktiškus patarimus.


Šiuo metu artimiausių praktinių mokymų sesijos datos dar nepaskelbėme, bet užpildyk formą žemiau ir sužinok apie artimiausią datą pirmas už draugiškiausią investiciją į žinias. 

Išrašome sąskaitas faktūras. Perkantiems 5 ir daugiau vietų sesijoje siūlome dar draugiškesnes kainas (tuomet ir mokymų datą galime pasiūlyti pagal jūsų poreikius) 😊



01

Ieškote partnerių?

Rašykite hello@berta.lt
Skambinkite +370 5 215 4964
Uždaryti

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

L.Stuokos- Gucevičiaus g. 9-10, Vilnius

Įm. k. 300613091
PVM LT100002986019
Atsiskaitomoji sąskaita:
LT507044060005755469
SEB bankas

Sekite mus social kanaluose