Užduotis
Efektyviai informuoti visuomenę apie „Ekskomisarų biuras“ vykstančią akciją paslaugoms įsigyti, skatinant pardavimus bei didinant prekės ženklo žinomumą.
Metai
Klientas
Projektas
2022
Ekskomisarų biuras
Saugome daugiau nei matoma akimis
Efektyviai informuoti visuomenę apie „Ekskomisarų biuras“ vykstančią akciją paslaugoms įsigyti, skatinant pardavimus bei didinant prekės ženklo žinomumą.
Kampanija vyko pasitelkiant įvairius komunikacijos kanalus – „JCDecaux“ inovacinę bei skaitmeninę lauko reklamą populiariausiuose Vilniaus pėsčiųjų takuose, radijo stotyje „M-1“ buvo girdimas reklaminis gars...
Jaunesnioji projektų vadovė: Erika Mičiulienė
2022
JUNG Vilnius
JUNG: patirkite, ką reiškia gyventi išmaniai.
Didinti „JUNG Showroom“ žinomumą ir paskatinti apsilankyti jame gyvai. 2. Per kasdienio gyvenimo situacijas atskleisti išmaniųjų technologijų pranašumus, edukuoti. 3. Sustiprinti „JUNG Vilnius“ kaip rinkos lyderio ir protingo namo sistemų eksperto suvokimą.
Tiesa, uždaroms patalpoms, namų ūkiams ir artimiems kontaktams taikyti COVID-19 apribojimai gerokai pakoregavo pirminį „JUNG Showroom“ pristatymo planą ir privertė ieškoti jo pristatymo alternatyvų bei būdų, kurie leistų sėkmingai pasiekti išsikeltus tikslus.
Projektų direktorė: Kristina Sušinskaitė
2022
Electrolux
„Electrolux“ 30-as jubiliejus Lietuvoje
Kuo plačiau paskleisti žinią apie tai, jog „Electrolux“ mini 30-ies metų jubiliejų Lietuvoje, akcentuojant šio laikotarpio pasikeitimus, kaip augo įmonės atstovaujamas prekių ženklas bei produktai mūsų šalyje, paminint ir naujausius, inovatyviausius įrenginius.
Atsidėkoti klientams už lojalumą bei apdovanoti juos „Electrolux“ produktais.
Kampanija vyko pasitelkiant įvairius komunikacijos kanalus – dvi populiariausias radijo stotis „M-1“ ir „Lietus“, portalus www.lrytas.lt ir www.delfi.lt, žurnalą „L’officiel“ b...
Vyresnioji projektų vadovė: Greta Lopetkaitė
Jaunesnioji projektų vadovė: Erika Mičiulienė
2022
The Body Shop
Veganuary
Simboliškai minint veganizmo mėnesį – Veganuary (angl. Vegan + January), pakviesti Lietuvoje žinomus veganus ir vaganizmo idėjas palaikančiuosius, skleisti žinią apie „The Body Shop“ įgyvendinamus veganizmo strateginius tikslus bei drauge paskatinti jų socialinių tinklų sekėjus rinktis kosmetikos produktus, kurių gamyba ar produktų formulės nėra susijusios su gyvūnų išnaudojimu. Šia kampanija kartu siekta sustiprinti ir „The Body Shop“ kaip socialiai atsakingo bei visuomeniško prekių ženklo įvaizdį.
Projektų vadovas: Greta Lopetkaitė
Jaunesnioji projektų vadovė: Erika Mičiulienė
2021
Berta&
Berta&Hakatonas
Renginio įgyvendinimas: renginių organizatoriai „Purslai“
2021
Rilastil
„Rilastil“ prekių ženklo žinomumo ir pardavimų didinimas
Didinant bendrą prekių ženklo žinomumą tarp tikslinės auditorijos, pozicionuoti „Rilastil“ kaip vieną geriausių opcijų investuoti į kokybišką odos priežiūros produkciją ir paskatinti „Aqua“ bei „Hydrotenseur“ linijų pardavimus.
Į socialinių tinklų kampanijos turinį (traffic kampanija, dark ir organic įrašai, video ir kt.) buvo įsitraukta 209 708 kartus, o bendras kampanijos įsitraukimo koeficientas siekė ...
Projekto vadovė: Greta Lopetkaitė
Projekto vadovė: Monika Šimkevičiūtė-Baltakė
2021
VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra (CPVA)
„Profesijos, pritaikytos verslui“
Skatinti profesinio mokymo įstaigų ir verslo atstovų bendradarbiavimą bei keisti profesinio mokymo įstaigų vadovų nuostatas, paskatinant jų iniciatyvumą bendradarbiauti su verslo įmonių atstovais.
Svarbiausi siektini rodikliai:
Projektų vadovė: Greta Lopetkaitė
Jaunesnioji projektų vadovė: Rasa Širvelytė
2021
Audiomedika klausos centras
#IšgirskPavasarį
Projektų vadovas: Martyna Kučytė
2021
Electrolux
„Well Q6/Q7/Q8“ belaidžių dulkių siurblių kampanija
Kuo plačiau paskleisti žinią apie naujausios serijos „Electrolux Well Q6/Q7/Q8“ belaidžius dulkių siurblius Lietuvoje, išryškinti jų dizaino, funkcionalumo, patogumo pranašumus.
Paversti šiuos „Electrolux“ belaidžius dulkių siurblius perkamiausiais savo kategorijoje.
Komunikacija vyko pasitelkiant įvairius turinio pateikimo ir auditorijos įtraukimo formatus – istorijas (angl. stories), įrašus (angl. posts) bei vis dažiau panaudojamą tru...
Projektų direktorė: Dovilė Rusytė
Projektų vadovo asistentė: Vilda Juknaitė
2021
Švyturys-Utenos alus
Turinio rinkodaros projektas naujienų portale „Delfi“
Remiantis bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktos apklausos rezultatais, viename didžiausių naujienų portalų Lietuvoje įgyvendinti turinio rinkodaros projektą, kuris padėtų:
o įtvirtinti „Švyturio“, kaip didžiausio sporto rėmėjo Lietuvoje, poziciją;
o pasitelkiant trečiąsias šalis (krepšinio klubo atstovus, sirgalius), pristatyti „Švyturio-Utenos alaus“ ilgamečio rėmimo indėlį sportui;
o išryškinti ilgamečio sporto rėmimo teikiamą grįžtamąją naudą bendrovei ir jos atstovaujamam prekės ženklui.
o 2 savaičių trukmės 4 straipsnių ciklas su 24 val. iškėlimu „Delfi“ tituliniame puslapyje, „Atsakingo požiūrio“ bloke, pasiekė beveik 17 000 skaitomumo auditoriją.
o...
Projektų vadovas: Greta Lopetkaitė