01

Patirtis, kuri padeda mūsų klientams tapti lyderiais

Filtras

Klientas
  • Visi klientai
  • Ekskomisarų biuras
  • JUNG Vilnius
  • Electrolux
  • The Body Shop
  • Berta&
  • Rilastil
  • VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra (CPVA)
  • Audiomedika klausos centras
  • Švyturys-Utenos alus
Kategorija
  • Visos kategorijos
  • Komunikacijos vadyba
  • Ryšiai su visuomene
  • Korporatyvinė komunikacija
  • Darbdavio komunikacija
  • Vidinė komunikacija
  • Rinkodaros komunikacija
  • Skaitmeninė komunikacija
  • Tarptautinė komunikacija
  • Komunikacijos krizių prevencija ir valdymas
  • Kūrybiniai dizaino sprendimai
  • Bendravimo su žiniasklaida ir kiti mokymai
  • Specializuotos teisinės paslaugos
  • Integruota komunikacija

Metai

Klientas

Projektas

2022

Ekskomisarų biuras

Saugome daugiau nei matoma akimis

Užduotis

Efektyviai informuoti visuomenę apie „Ekskomisarų biuras“ vykstančią akciją paslaugoms įsigyti, skatinant pardavimus bei didinant prekės ženklo žinomumą. 

Rezultatai

Kampanija vyko pasitelkiant įvairius komunikacijos kanalus – „JCDecaux“ inovacinę bei skaitmeninę lauko reklamą populiariausiuose Vilniaus pėsčiųjų takuose, radijo stotyje „M-1“ buvo girdimas reklaminis gars...

Jaunesnioji projektų vadovė: Erika Mičiulienė

Plačiau

2022

JUNG Vilnius

JUNG: patirkite, ką reiškia gyventi išmaniai.

Užduotis

Didinti „JUNG Showroom“ žinomumą ir paskatinti apsilankyti jame gyvai. 2. Per kasdienio gyvenimo situacijas atskleisti išmaniųjų technologijų pranašumus, edukuoti. 3. Sustiprinti „JUNG Vilnius“ kaip rinkos lyderio ir protingo namo sistemų eksperto suvokimą.

Tiesa, uždaroms patalpoms, namų ūkiams ir artimiems kontaktams taikyti COVID-19 apribojimai gerokai pakoregavo pirminį „JUNG Showroom“ pristatymo planą ir privertė ieškoti jo pristatymo alternatyvų bei būdų, kurie leistų sėkmingai pasiekti išsikeltus tikslus.

Rezultatai

  • „JUNG Showroom“ turinys buvo parodytas daugiau nei 618 tūkst. kartų, pasiekiant 80 proc. tikslinės B2B tikslinės auditorijos ir beveik 68 proc. B2C auditorijos.
  • Sugeneruota beveik 20 tūkst. įtraukimų, kurių vidutinis...

Projektų direktorė: Kristina Sušinskaitė

Plačiau

2022

Electrolux

„Electrolux“ 30-as jubiliejus Lietuvoje

Užduotis

Kuo plačiau paskleisti žinią apie tai, jog „Electrolux“ mini 30-ies metų jubiliejų Lietuvoje, akcentuojant šio laikotarpio pasikeitimus, kaip augo įmonės atstovaujamas prekių ženklas bei produktai mūsų šalyje, paminint ir naujausius, inovatyviausius įrenginius.

Atsidėkoti klientams už lojalumą bei apdovanoti juos „Electrolux“ produktais.

Rezultatai

Kampanija vyko pasitelkiant įvairius komunikacijos kanalus – dvi populiariausias radijo stotis „M-1“ ir „Lietus“, portalus www.lrytas.lt ir www.delfi.lt, žurnalą „L’officiel“ b...

Vyresnioji projektų vadovė: Greta Lopetkaitė

Jaunesnioji projektų vadovė: Erika Mičiulienė

Plačiau

2022

The Body Shop

Veganuary

Užduotis

Simboliškai minint veganizmo mėnesį – Veganuary (angl. Vegan + January), pakviesti Lietuvoje žinomus veganus ir vaganizmo idėjas palaikančiuosius, skleisti žinią apie „The Body Shop“ įgyvendinamus veganizmo strateginius tikslus bei drauge paskatinti jų socialinių tinklų sekėjus rinktis kosmetikos produktus, kurių gamyba ar produktų formulės nėra susijusios su gyvūnų išnaudojimu. Šia kampanija kartu siekta sustiprinti ir „The Body Shop“ kaip socialiai atsakingo bei visuomeniško prekių ženklo įvaizdį.

Rezultatai

  • Prie kampanijos iš viso neatlygintinai prisijungė 10 nuomonės formuotojų.
  • Apie šią „The Body Shop“ vykdomą iniciatyvą iš viso pasidalinta 47 „Instragam“ istorijose ir 2 „Facebook“ bei „Instagram“ įrašuose, o bendras auditorijos...

Projektų vadovas: Greta Lopetkaitė

Jaunesnioji projektų vadovė: Erika Mičiulienė

Plačiau

2021

Berta&

Berta&Hakatonas

Užduotis

  • Rasti potencialių darbuotojų į laisvas jaunesniųjų specialistų pozicijas agentūroje. 
  • Kurti santykį su komunikacijos studentų bendruomene ir demonsruoti lyderystę suburiant bendraminčių tinklą. 
  • Sustiprinti „Berta&“ agentūros, kaip patrauklaus, atviro, inovatyvaus ateities darbdavio įvaizdį.

Rezultatai

  • Iš viso į „Berta&Hakatonas“ užsiregistravo 60 studentų (20 komandų) iš Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir net Utenos.
  • Per vieną mėnesį buvo išpublikuoti 25 įrašai, pasiekta daugiau nei 74 tūkst. žmonių auditorija (rek...

Renginio įgyvendinimas: renginių organizatoriai „Purslai“

Plačiau

2021

Rilastil

„Rilastil“ prekių ženklo žinomumo ir pardavimų didinimas

Užduotis

Didinant bendrą prekių ženklo žinomumą tarp tikslinės auditorijos, pozicionuoti „Rilastil“ kaip vieną geriausių opcijų investuoti į kokybišką odos priežiūros produkciją ir paskatinti „Aqua“ bei „Hydrotenseur“ linijų pardavimus.

Rezultatai

Į socialinių tinklų kampanijos turinį (traffic kampanija, dark ir organic įrašai, video ir kt.) buvo įsitraukta 209 708 kartus, o bendras kampanijos įsitraukimo koeficientas siekė ...

Projekto vadovė: Greta Lopetkaitė

Projekto vadovė: Monika Šimkevičiūtė-Baltakė

Plačiau

2021

VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra (CPVA)

„Profesijos, pritaikytos verslui“

Užduotis

Skatinti profesinio mokymo įstaigų ir verslo atstovų bendradarbiavimą bei keisti profesinio mokymo įstaigų vadovų nuostatas, paskatinant jų iniciatyvumą bendradarbiauti su verslo įmonių atstovais.

Svarbiausi siektini rodikliai:

  1. Ne mažiau 3 proc. padidėjusi profesinio mokymosi įstaigų vadovų dalis, kuri sutinka, jos mokyklos pačios turi imtis iniciatyvos bendradarbiaujant su verslu;
  2. Kampanijos metu sudaryta ne mažiau nei 10 naujų profesinio mokymosi įstaigų su verslu bendradarbiavimo atvejų.

Rezultatai

  • Dalyvauti projekte sutiko 53 Lietuvos profesinio rengimo įstaigos.
  • Pasibaigus projektui, fiksuoti 28 sėkmės atvejai – 28 naujos partnerystės (pradinis rodiklis – 10 partnerysčių, viršytas kone 3 kartus).
  • Baigiamoji ap...

Projektų vadovė: Greta Lopetkaitė

Jaunesnioji projektų vadovė: Rasa Širvelytė

Plačiau

2021

Audiomedika klausos centras

#IšgirskPavasarį

Užduotis

  1. Didinti visuomenės supratimą apie klausą – informuoti apie situaciją, edukuoti, skatinti rūpintis savo bei artimo sveikata.
  2. Atkreipti dėmesį į klausos sutrikimus turinčių žmonių patiriamas problemas bei diskomfortą.
  3. Pozicionuoti „Audiomedika“ ambasadorius, kurie gali padėti susigrąžinti kokybišką klausą.

Rezultatai

  • „Facebook“ renginys (angl. event) pasiekė daugiau nei 10 tūkst. vartotojų.
  • Renginio komunikacija „Facebook“ paskyroje: vid. pasiekiamumas ~ 7 tūkst. vartotojų; v...

Projektų vadovas: Martyna Kučytė

Plačiau

2021

Electrolux

„Well Q6/Q7/Q8“ belaidžių dulkių siurblių kampanija

Užduotis

Kuo plačiau paskleisti žinią apie naujausios serijos „Electrolux Well Q6/Q7/Q8“ belaidžius dulkių siurblius Lietuvoje, išryškinti jų dizaino, funkcionalumo, patogumo pranašumus.

Paversti šiuos „Electrolux“ belaidžius dulkių siurblius perkamiausiais savo kategorijoje.

Rezultatai

Komunikacija vyko pasitelkiant įvairius turinio pateikimo ir auditorijos įtraukimo formatus – istorijas (angl. stories)įrašus (angl. posts) bei vis dažiau panaudojamą tru...

Projektų direktorė: Dovilė Rusytė

Projektų vadovo asistentė: Vilda Juknaitė

Plačiau

2021

Švyturys-Utenos alus

Turinio rinkodaros projektas naujienų portale „Delfi“

Užduotis

Remiantis bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktos apklausos rezultatais, viename didžiausių naujienų portalų Lietuvoje įgyvendinti turinio rinkodaros projektą, kuris padėtų:

o    įtvirtinti  „Švyturio“, kaip didžiausio sporto rėmėjo Lietuvoje, poziciją;

o    pasitelkiant trečiąsias šalis (krepšinio klubo atstovus, sirgalius), pristatyti „Švyturio-Utenos alaus“ ilgamečio rėmimo indėlį sportui;

o    išryškinti ilgamečio sporto rėmimo teikiamą grįžtamąją naudą bendrovei ir jos atstovaujamam prekės ženklui.


Rezultatai

o    2 savaičių trukmės 4 straipsnių ciklas su 24 val. iškėlimu „Delfi“ tituliniame puslapyje, „Atsakingo požiūrio“ bloke, pasiekė beveik 17 000 skaitomumo auditoriją.

o...

Projektų vadovas: Greta Lopetkaitė

Plačiau
02

Ieškote partnerių?

Rašykite hello@berta.lt
Skambinkite +370 5 215 4964
Uždaryti

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

L.Stuokos- Gucevičiaus g. 9-10, Vilnius

Įm. k. 300613091
PVM LT100002986019
Atsiskaitomoji sąskaita:
LT507044060005755469
SEB bankas

Sekite mus social kanaluose