Electrolux
„Well Q6/Q7/Q8“ belaidžių dulkių siurblių kampanija
2021
Projektų direktorė: Dovilė Rusytė
Projektų vadovo asistentė: Vilda Juknaitė
Kampanijos metu bendradarbiavimui Lietuvoje atrinkome 74 nuomonės formuotojus, kurie leido pasiekti skirtingas tikslines auditorijas – nuo šeimų ir tendencijų sekėjų iki interjero dizainerių, automobilių mylėtojų bei naminių gyvūnėlių savininkų. Išbandę naujuosius „Electrolux Well Q6/Q7/Q8“ belaidžius dulkių siurblius, kampanijoje dalyvaujantys nuomonės formuotojai-ambasadoriai vasario-gegužės mėnesiais asmeninėse soc. tinklų „Facebook“ ir „Instagram“ paskyrose dalijosi su sekėjais savo patirtimi, pasakojo apie labiausiai patikusias funkcijas ir šio belaidžio siurblio pranašumus gyvenimiškose situacijose. Kampanija buvo įgyvendinama visose Baltijos šalyse.
Užduotis
Kuo plačiau paskleisti žinią apie naujausios serijos „Electrolux Well Q6/Q7/Q8“ belaidžius dulkių siurblius Lietuvoje, išryškinti jų dizaino, funkcionalumo, patogumo pranašumus.
Paversti šiuos „Electrolux“ belaidžius dulkių siurblius perkamiausiais savo kategorijoje.
Rezultatai
Komunikacija vyko pasitelkiant įvairius turinio pateikimo ir auditorijos įtraukimo formatus – istorijas (angl. stories), įrašus (angl. posts) bei vis dažiau panaudojamą trumpų vaizdo įrašų (angl. reels) funkciją. Kampanijos metu nuomonės formuotojų sukurtas turinys – iš viso 1127 turinio vienetų – buvo peržiūrėtas daugiau nei 3,3 mln. kartų. Tikslingai pasirinkti skirtingi kampanijos veidai leido pasiekti plačią ir įvairią tikslinę auditoriją: šeimas, tendencijų sekėjus, augintinių turėtojus, interjeru besidominčius asmenis bei tuos, kurie planuoja įsigyti naują dulkių siurblį. Kampanija įgyvendinta sėkmingai – pristatytas produktas sulaukė didelio susidomėjimo, sekėjai plačiai domėjosi apie įsigijimo sąlygas bei prekybos vietas.
74 nuomonės formuotojai, įtraukti Lietuvoje
>1127 išpublikuotų turinio vienetų
> 3,3 mln. turinio peržiūrų