01

Kartu įgyvendindami pokyčius, mes padedame savo klientams augti

Ką mes darome

Komunikacijos vadyba

Korporatyvinė komunikacija

Darbdavio komunikacija

Vidinė komunikacija

Rinkodaros komunikacija

Skaitmeninė komunikacija

Komunikacijos krizių prevencija ir valdymas

Kūrybiniai dizaino sprendimai

Bendravimo su žiniasklaida ir kiti mokymai

Specializuotos teisinės paslaugos

Kas - mes?

Berta& - tai naujas žvilgsnis į komunikaciją. Mes žiūrime drąsiai, atvirai, kitaip, bet svarbiausia – žmogiškai, todėl matome daugiau ir giliau.

Mūsų filosofijos pamatas – humancentrizmas, kuriame svarbiausia figūra - žmogus. Gerbiame ir jaučiame kiekvieną savo kolegą, partnerį ir klientą.


Plačiau
02

Patirtis, kuri padeda mūsų klientams tapti lyderiais

Metai

Klientas

Projektai

2022

Ekskomisarų biuras

Saugome daugiau nei matoma akimis

Užduotis

Efektyviai informuoti visuomenę apie „Ekskomisarų biuras“ vykstančią akciją paslaugoms įsigyti, skatinant pardavimus bei didinant prekės ženklo žinomumą. 

Rezultatai

Kampanija vyko pasitelkiant įvairius komunikacijos kanalus – „JCDecaux“ inovacinę bei skaitmeninę lauko reklamą populiariausiuose Vilniaus pėsčiųjų takuose, radijo stotyje „M-1“ buvo girdimas reklaminis garso takelis bei vyko žaidimas klausytojams, kurio metu buvo laimimi prizai, socialinių tinklų kampanija, pasitelkti nuomonės formuotojai (Orestas ir Džilda Vaigauskai), trijuose portaluose („Delfi“, „15min“ ir „Žmonės“) bei paieškos sistemoje („Google“) buvo išpublikuoti kampanijos baneriai. Taip pat portaluose (www.delfi.lt ir www.15min.lt) išpublikuotas straipsnis, o „Žmonės“ ir „Investuok“ žurnaluose - įvaizdinė reklama. 

Kampanija įgyvendinta sėkmingai – kampanija sulaukė didelio vartotojo susidomėjimo, o sukurtas turinys iš viso pasiekė daugiau nei 9,4 mln. vartotojų auditoriją. 



Jaunesnioji projektų vadovė: Erika Mičiulienė

Plačiau

2022

JUNG Vilnius

JUNG: patirkite, ką reiškia gyventi išmaniai.

Užduotis

Didinti „JUNG Showroom“ žinomumą ir paskatinti apsilankyti jame gyvai. 2. Per kasdienio gyvenimo situacijas atskleisti išmaniųjų technologijų pranašumus, edukuoti. 3. Sustiprinti „JUNG Vilnius“ kaip rinkos lyderio ir protingo namo sistemų eksperto suvokimą.

Tiesa, uždaroms patalpoms, namų ūkiams ir artimiems kontaktams taikyti COVID-19 apribojimai gerokai pakoregavo pirminį „JUNG Showroom“ pristatymo planą ir privertė ieškoti jo pristatymo alternatyvų bei būdų, kurie leistų sėkmingai pasiekti išsikeltus tikslus.

Rezultatai

  • „JUNG Showroom“ turinys buvo parodytas daugiau nei 618 tūkst. kartų, pasiekiant 80 proc. tikslinės B2B tikslinės auditorijos ir beveik 68 proc. B2C auditorijos.
  • Sugeneruota beveik 20 tūkst. įtraukimų, kurių vidutinis įtraukimo rodiklis vienam turinio vienetui – 7 proc.
  • Reklamos prisiminimo rodiklis – daugiau nei 9 proc. (paprastai ~6 proc.)
  • 5 vaizdo įrašų serija su Alfu Ivanausku iš viso peržiūrėta maždaug 63 tūkst. kartų, pasiekta daugiau nei 70 tūkst. vartotojų.
  • Kampanijos laikotarpiu „JUNG Showroom“ aplankė daugiau nei 500 žmonių (įskaitant B2C ir B2B auditorijas), gauta dar daugiau užklausų.
  • Socialiniuose tinkluose buvo publikuoti beveik 300 bendrai sukurtų organinių įrašų iš „JUNG Showroom“.
  • Sulaukta daugiau nei 10 žiniasklaidos užklausų dėl komentarų, apsilankymų ir t.t. Taip pat įgyvendintos 4 turinio integracijos.

Projektų direktorė: Kristina Sušinskaitė

Plačiau

2022

Electrolux

„Electrolux“ 30-as jubiliejus Lietuvoje

Užduotis

Kuo plačiau paskleisti žinią apie tai, jog „Electrolux“ mini 30-ies metų jubiliejų Lietuvoje, akcentuojant šio laikotarpio pasikeitimus, kaip augo įmonės atstovaujamas prekių ženklas bei produktai mūsų šalyje, paminint ir naujausius, inovatyviausius įrenginius.

Atsidėkoti klientams už lojalumą bei apdovanoti juos „Electrolux“ produktais.

Rezultatai

Kampanija vyko pasitelkiant įvairius komunikacijos kanalus – dvi populiariausias radijo stotis „M-1“ ir „Lietus“, portalus www.lrytas.lt ir www.delfi.lt, žurnalą „L’officiel“ bei „Electrolux“ prekių ženklo ambasadorių V. Kurpienės ir T. Šokelės socialinius tinklus.  Atsižvelgiant į keliamus kampanijos tikslus ir norint pasiekti kuo platesnę visuomenės dalį, tikslingai pasirinktos skirtingos komunikacijos priemonės: reklama ir žaidimai radijo stotyse, straipsniai ir banerinė kampanija portaluose, įvaizdinė reklama žurnale, reklama ir konkursai nuomonės formuotojų paskyrose.

Kampanija įgyvendinta sėkmingai – pristatytas prekių ženklas ir produktai, kurie sulaukė didelio vartotojo susidomėjimo, o kampanijos metu sukurtas turinys iš viso pasiekė daugiau nei 3,4 mln. vartotojų auditoriją.


Vyresnioji projektų vadovė: Greta Lopetkaitė

Jaunesnioji projektų vadovė: Erika Mičiulienė

Plačiau

2022

The Body Shop

Veganuary

Užduotis

Simboliškai minint veganizmo mėnesį – Veganuary (angl. Vegan + January), pakviesti Lietuvoje žinomus veganus ir vaganizmo idėjas palaikančiuosius, skleisti žinią apie „The Body Shop“ įgyvendinamus veganizmo strateginius tikslus bei drauge paskatinti jų socialinių tinklų sekėjus rinktis kosmetikos produktus, kurių gamyba ar produktų formulės nėra susijusios su gyvūnų išnaudojimu. Šia kampanija kartu siekta sustiprinti ir „The Body Shop“ kaip socialiai atsakingo bei visuomeniško prekių ženklo įvaizdį.

Rezultatai

  • Prie kampanijos iš viso neatlygintinai prisijungė 10 nuomonės formuotojų.
  • Apie šią „The Body Shop“ vykdomą iniciatyvą iš viso pasidalinta 47 „Instragam“ istorijose ir 2 „Facebook“ bei „Instagram“ įrašuose, o bendras auditorijos pasiekiamumas – daugiau kaip 60 tūkst. vartotojų.
  • Išpublikuotas pranešimas žiniasklaidai, kurio bendra auditorija siekė daugiau kaip 734 tūkst. vartotojų.

Projektų vadovas: Greta Lopetkaitė

Jaunesnioji projektų vadovė: Erika Mičiulienė

Plačiau

2021

Berta&

Berta&Hakatonas

Užduotis

  • Rasti potencialių darbuotojų į laisvas jaunesniųjų specialistų pozicijas agentūroje. 
  • Kurti santykį su komunikacijos studentų bendruomene ir demonsruoti lyderystę suburiant bendraminčių tinklą. 
  • Sustiprinti „Berta&“ agentūros, kaip patrauklaus, atviro, inovatyvaus ateities darbdavio įvaizdį.

Rezultatai

  • Iš viso į „Berta&Hakatonas“ užsiregistravo 60 studentų (20 komandų) iš Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir net Utenos.
  • Per vieną mėnesį buvo išpublikuoti 25 įrašai, pasiekta daugiau nei 74 tūkst. žmonių auditorija (reklamos biudžetas – 320 Eur).
  • „Facebook“ parodymai išaugo net du kartus – 250 000 su 4 proc. įsitraukimu.
  • „LinkedIn“ parodymai organiškai išaugo dvigubai iki bene 20 000, o įsitraukimas – daugiau nei 10 kartų: nuo 3,77% iki 45,64 proc.!
  • 4 pranešimai spaudai publikuoti  DELFI – didžiausiame Lietuvos naujienų portale, su daugiau nei 650 000 kasdienių lankytojų (šaltinis: „gemiusRating“, 2021 m. spalis-lapkritis). Papildomi 320 unikalių straipsnių paspaudimų gauti „Berta&“ socialinės medijos kanaluose.
  • Nukreipiamasis puslapis buvo peržiūrėtas 545 kartus, vidutiniškai jame praleidžiant 5 min.
  • Po projekto pastebėtas išaugęs susidomėjimas praktika agentūroje, taip pat 2 dalyviai prisijungė prie Berta&komandos.

Renginio įgyvendinimas: renginių organizatoriai „Purslai“

Plačiau
03

Mūsų įžvalgos ir naujienos, žvelgiant į ateitį

Slinkti
2022 m. rugpjūčio 2 d.

Eksperto žvilgsnis | Investicijų į kūrybiškumą dilema: remiantis tik skaičiais, garsių prekių ženklų sėkmės istorijų galėjo ir nebūti

Plačiau

2022 m. birželio 20 d.

Berta&Klientai | Tarptautinis kelionių organizatorius „Coral Travel“ pasirinko komunikacijos partnerius

Plačiau

2022 m. balandžio 26 d.

Berta&Talks | Influencerių rinkodara ir prekių ženklai: kaip sukurti efektyvią sinergiją?

Plačiau

2022 m. balandžio 13 d.

Mokymai | „LinkedIn“ mokymų ekskliuzyvas: praktiški tipsai

Plačiau

2022 m. balandžio 12 d.

Berta&Talks | Postpandeminės kelionių tendencijos – kaip jos kieitėsi ir ko dažniausiai svetur ieško lietuviai?

Plačiau

2022 m. rugpjūčio 2 d.

Eksperto žvilgsnis | Investicijų į kūrybiškumą dilema: remiantis tik skaičiais, garsių prekių ženklų sėkmės istorijų galėjo ir nebūti

Plačiau

2022 m. birželio 20 d.

Berta&Klientai | Tarptautinis kelionių organizatorius „Coral Travel“ pasirinko komunikacijos partnerius

Plačiau

2022 m. balandžio 26 d.

Berta&Talks | Influencerių rinkodara ir prekių ženklai: kaip sukurti efektyvią sinergiją?

Plačiau

2022 m. balandžio 13 d.

Mokymai | „LinkedIn“ mokymų ekskliuzyvas: praktiški tipsai

Plačiau

2022 m. balandžio 12 d.

Berta&Talks | Postpandeminės kelionių tendencijos – kaip jos kieitėsi ir ko dažniausiai svetur ieško lietuviai?

Plačiau
04

Ieškote partnerių?

Rašykite hello@berta.lt
Skambinkite +370 5 215 4964
Uždaryti

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

L.Stuokos- Gucevičiaus g. 9-10, Vilnius

Įm. k. 300613091
PVM LT100002986019
Atsiskaitomoji sąskaita:
LT507044060005755469
SEB bankas

Sekite mus social kanaluose