Užduotis
Efektyviai informuoti visuomenę apie „Ekskomisarų biuras“ vykstančią akciją paslaugoms įsigyti, skatinant pardavimus bei didinant prekės ženklo žinomumą.
Berta& - tai naujas žvilgsnis į komunikaciją. Mes žiūrime drąsiai, atvirai, kitaip, bet svarbiausia – žmogiškai, todėl matome daugiau ir giliau.
Mūsų filosofijos pamatas – humancentrizmas, kuriame svarbiausia figūra - žmogus. Gerbiame ir jaučiame kiekvieną savo kolegą, partnerį ir klientą.
Metai
Klientas
Projektai
2022
Ekskomisarų biuras
Saugome daugiau nei matoma akimis
Efektyviai informuoti visuomenę apie „Ekskomisarų biuras“ vykstančią akciją paslaugoms įsigyti, skatinant pardavimus bei didinant prekės ženklo žinomumą.
Kampanija vyko pasitelkiant įvairius komunikacijos kanalus – „JCDecaux“ inovacinę bei skaitmeninę lauko reklamą populiariausiuose Vilniaus pėsčiųjų takuose, radijo stotyje „M-1“ buvo girdimas reklaminis garso takelis bei vyko žaidimas klausytojams, kurio metu buvo laimimi prizai, socialinių tinklų kampanija, pasitelkti nuomonės formuotojai (Orestas ir Džilda Vaigauskai), trijuose portaluose („Delfi“, „15min“ ir „Žmonės“) bei paieškos sistemoje („Google“) buvo išpublikuoti kampanijos baneriai. Taip pat portaluose (www.delfi.lt ir www.15min.lt) išpublikuotas straipsnis, o „Žmonės“ ir „Investuok“ žurnaluose - įvaizdinė reklama.
Kampanija įgyvendinta sėkmingai – kampanija sulaukė didelio vartotojo susidomėjimo, o sukurtas turinys iš viso pasiekė daugiau nei 9,4 mln. vartotojų auditoriją.
Jaunesnioji projektų vadovė: Erika Mičiulienė
2022
JUNG Vilnius
JUNG: patirkite, ką reiškia gyventi išmaniai.
Didinti „JUNG Showroom“ žinomumą ir paskatinti apsilankyti jame gyvai. 2. Per kasdienio gyvenimo situacijas atskleisti išmaniųjų technologijų pranašumus, edukuoti. 3. Sustiprinti „JUNG Vilnius“ kaip rinkos lyderio ir protingo namo sistemų eksperto suvokimą.
Tiesa, uždaroms patalpoms, namų ūkiams ir artimiems kontaktams taikyti COVID-19 apribojimai gerokai pakoregavo pirminį „JUNG Showroom“ pristatymo planą ir privertė ieškoti jo pristatymo alternatyvų bei būdų, kurie leistų sėkmingai pasiekti išsikeltus tikslus.
Projektų direktorė: Kristina Sušinskaitė
2022
Electrolux
„Electrolux“ 30-as jubiliejus Lietuvoje
Kuo plačiau paskleisti žinią apie tai, jog „Electrolux“ mini 30-ies metų jubiliejų Lietuvoje, akcentuojant šio laikotarpio pasikeitimus, kaip augo įmonės atstovaujamas prekių ženklas bei produktai mūsų šalyje, paminint ir naujausius, inovatyviausius įrenginius.
Atsidėkoti klientams už lojalumą bei apdovanoti juos „Electrolux“ produktais.
Kampanija vyko pasitelkiant įvairius komunikacijos kanalus – dvi populiariausias radijo stotis „M-1“ ir „Lietus“, portalus www.lrytas.lt ir www.delfi.lt, žurnalą „L’officiel“ bei „Electrolux“ prekių ženklo ambasadorių V. Kurpienės ir T. Šokelės socialinius tinklus. Atsižvelgiant į keliamus kampanijos tikslus ir norint pasiekti kuo platesnę visuomenės dalį, tikslingai pasirinktos skirtingos komunikacijos priemonės: reklama ir žaidimai radijo stotyse, straipsniai ir banerinė kampanija portaluose, įvaizdinė reklama žurnale, reklama ir konkursai nuomonės formuotojų paskyrose.
Kampanija įgyvendinta sėkmingai – pristatytas prekių ženklas ir produktai, kurie sulaukė didelio vartotojo susidomėjimo, o kampanijos metu sukurtas turinys iš viso pasiekė daugiau nei 3,4 mln. vartotojų auditoriją.
Vyresnioji projektų vadovė: Greta Lopetkaitė
Jaunesnioji projektų vadovė: Erika Mičiulienė
2022
The Body Shop
Veganuary
Simboliškai minint veganizmo mėnesį – Veganuary (angl. Vegan + January), pakviesti Lietuvoje žinomus veganus ir vaganizmo idėjas palaikančiuosius, skleisti žinią apie „The Body Shop“ įgyvendinamus veganizmo strateginius tikslus bei drauge paskatinti jų socialinių tinklų sekėjus rinktis kosmetikos produktus, kurių gamyba ar produktų formulės nėra susijusios su gyvūnų išnaudojimu. Šia kampanija kartu siekta sustiprinti ir „The Body Shop“ kaip socialiai atsakingo bei visuomeniško prekių ženklo įvaizdį.
Projektų vadovas: Greta Lopetkaitė
Jaunesnioji projektų vadovė: Erika Mičiulienė
2021
Berta&
Berta&Hakatonas
Renginio įgyvendinimas: renginių organizatoriai „Purslai“