• Po turinio projekto manančiųjų, jog socialiniai būstai dažniausiai yra skiriami tvarkingiems, skurdžiai gyvenantiems, mažas pajamas gaunantiems asmenims dalis išaugo 4 %.
• Turinio projekto metu publikuotų informacijos turinio vienetų skaitomumo ir žiūrėjimo auditorija pasiekė 88 546.
• Reklaminiai skydeliai sugeneravo 12 166 135 parodymus ir 35 282 paspaudimus.
• 6 pranešimai žiniasklaidai sugeneravo 61 publikaciją nacionaliniuose ir regioniniuose naujienų portaluose ir, „Gemius Audience“ duomenimis, galėjo pasiekti >5,8 mln. suminę dienos lankytojų auditoriją.
• 18 „Facebook“ įrašų pasiekė 155 905 vartotojų, turinys parodytas 173 131 auditorijai, o vidutinis įsitraukimo į įrašus rodiklis siekė 9,6. Fotografijų parodos reklama parodyta beveik 17 000 kartų.
• „JC Decaux“ duomenimis, lauko reklama galėjo pasiekti daugiau kaip 2 mln. kontaktų.