01

Kartu įgyvendindami pokyčius, mes padedame savo klientams augti

Ką mes darome

Komunikacijos vadyba

Korporatyvinė komunikacija

Darbdavio komunikacija

Vidinė komunikacija

Rinkodaros komunikacija

Skaitmeninė komunikacija

Komunikacijos krizių prevencija ir valdymas

Kūrybiniai dizaino sprendimai

Bendravimo su žiniasklaida ir kiti mokymai

Specializuotos teisinės paslaugos

Kas - mes?

Berta& - tai naujas žvilgsnis į komunikaciją. Mes žiūrime drąsiai, atvirai, kitaip, bet svarbiausia – žmogiškai, todėl matome daugiau ir giliau.

Mūsų filosofijos pamatas – humancentrizmas, kuriame svarbiausia figūra - žmogus. Gerbiame ir jaučiame kiekvieną savo kolegą, partnerį ir klientą.


Plačiau
02

Patirtis, kuri padeda mūsų klientams tapti lyderiais

Metai

Klientas

Projektai

2020

VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra (CPVA)

„Aš tavo kaimynas. Nerūšiuok manęs. Susipažinkime“

Užduotis

Skatinti visuomenės toleranciją socialinio būsto gyventojų atžvilgiu. Dalijantis geraisiais pavyzdžiais, informuoti tikslinę auditoriją, kad socialiniuose būstuose gyvena ir savo gerovę siekiantys didinti asmenys, t. y. tvarkingos, tačiau mažesnes pajamas turinčios daugiavaikės šeimos, neįgalieji, pilnametystės sulaukę našlaičiai ir kt., kurie gali būti geri kaimynai.

Rezultatai

• Po turinio projekto manančiųjų, jog socialiniai būstai dažniausiai yra skiriami tvarkingiems, skurdžiai gyvenantiems, mažas pajamas gaunantiems asmenims dalis išaugo 4 %.

• Turinio projekto metu publikuotų informacijos turinio vienetų skaitomumo ir žiūrėjimo auditorija pasiekė 88 546.

•  Reklaminiai skydeliai sugeneravo 12 166 135 parodymus ir 35 282 paspaudimus.

•  6 pranešimai žiniasklaidai sugeneravo 61 publikaciją nacionaliniuose ir regioniniuose naujienų portaluose ir, „Gemius Audience“ duomenimis, galėjo pasiekti >5,8 mln. suminę dienos lankytojų auditoriją.

•  18 „Facebook“ įrašų pasiekė 155 905 vartotojų, turinys parodytas 173 131 auditorijai, o vidutinis įsitraukimo į įrašus rodiklis siekė 9,6. Fotografijų parodos reklama parodyta beveik 17 000 kartų.

• „JC Decaux“ duomenimis, lauko reklama galėjo pasiekti daugiau kaip 2 mln. kontaktų.  


Projektų vadovas: Greta Lopetkaitė

Fotosesijos įgyvendinimas: Monika Požerskytė-Kalvelė

Plačiau

2020

Lietuvos žmogaus teisių centras

Vizualinio identiteto atnaujinimas

Užduotis

Lietuvos žmogaus teisių centro senasis logotipas buvo sukurtas 2014 m., tad šio projekto pagrindinė užduotis – prikelti logotipą naujam gyvenimui ir sukurti išsiskiriantį, tačiau kertines LŽTC vertybes atspindintį vizualinį identitetą. Įgyvendinant identiteto atnaujinimą stengtąsi išlaikyti glaudžią sinergiją tarp žmogaus teisių filosofijos pamato ir vizualinio išpildymo.

Rezultatai

•   Projekto metu atnaujintas LŽTC logotipas

•   Sukurta LŽTC vizualinio identiteto stiliaus knyga

• Atnaujintas vizualinis identitetas pritaikytas sukurtai LŽTC interneto svetainei, socialinių tinklų paskyroms ir kt. asociacijos komunikacinėms priemonėms

• Pagal naujai sukurtą vizualinį identitetą atnaujintas ir LŽTC admnistruojamas pagrindinis šalies portalas, kalbantis žmogaus teisių temomis, – „Manoteises.lt“


Įgyvendinimas: Vytenis Vincentas Kazlas

Plačiau

2020

The Body Shop

Kalėdų paramos akcija

Užduotis

Paskatinti žinomas Lietuvos moteris prisijungti prie „The Body Shop“ inicijuotos kalėdinės akcijos, ne tik paremiant kasdienėmis buities priemonėmis pastarųjų stokojančias šeimas, bet ir nušviečiant apie šios paramos poreikį gausias sekėjų gretas. Tokiu būdu kartu stiprinant ir „The Body Shop“ kaip socialiai atsakingo, visuomeniško prekių ženklo įvaizdį.

Rezultatai

  • Prie kampanijos iš viso prisijungė 10 žinomų Lietuvos moterų.
  • „Caritas“ Motinos ir vaiko globos namuose gyvenančioms bei vaikų dienos centrą „Vilties angelas“ laikančioms šeimoms įteikta 10 paramos rinkinių.
  • Apie šią „The Body Shop“ vykdomą iniciatyvą iš viso pasidalinta 2 „Instragam“ įrašuose ir 200 „Instagram“ istorijose, kurių bendra žiūrėjimo auditorija siekė daugiau kaip 140 tūkst. vartotojų.

Projektų vadovas: Greta Lopetkaitė

Plačiau

2020

Reda Couture

2021 m. proginių drabužių kolekcijos pristatymas

Užduotis

Pristatyti naują proginių drabužių kolekciją, didinti dizainerės vardo žinomumą ir išryškinti jos kuriamų drabužių unikalumą. Iššūkiai – pandeminė situacija šalyje ir griežti karantino suvaržymai.

Rezultatai

• 3 gruodžio mėnesio savaites eksponuotos reklaminės kolonos 6 labiausiai matomose, didžiausią praeivių srautą pasiekiančiose miesto vietose (reklamos matomumas virš 1 mln.)

• Publikuoti trys užsakomieji straipsniai „Delfi“ (pasiekiamumas virš 700 tūkst.), „15min“ (pasiekiamumas virš 500 tūkst.) ir „MOTERIS“ portaluose. Bendrai straipsniai perskaityti beveik 7 tūkst. kartų.

•  Pranešimu spaudai publikuotas 5 skirtinguose kanaluose. 

• Komunikacija socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“ pasiekė beveik 50 tūkst. vartotojų.

• Publikuotas reklaminis kolekcijos maketas mados žurnale „L‘Officiel“ (tiražas – 9000 egz., žurnalo auditorija –  41 700) bei užsakomasis straipsnis žurnale „Moteris“ (tiražas 17 000 egz., žurnalo auditorija – 83 300)

• Nufilmuotas, reportažas šventinėje „Aš Ikona“ laidoje, kuri buvo transliuota portale „Delfi“ portale bei „Delfi TV“  (~120 tūkst. peržiūrų)


Projektų vadovė: Martyna Kučytė

Projektų vadovė: Ieva Marija Černiauskaitė

Plačiau

2020

Electrolux

„Pure Q9“ belaidžių dulkių siurblių pristatymas

Užduotis

Paskleisti žinią apie naujos serijos „Electrolux Pure Q9“ belaidžius dulkių siurblius, jų funkcionalumą ir patogumą pasiekiant kuo didesnę tikslinės auditorijos dalį.

Rezultatai

Kampanijos metu nuomonės formuotojų sukurtas turinys buvo peržiūrėtas daugiau nei 1,53 mln. kartų. Tikslingai pasirinkti skirtingi kampanijos veidai leido pasiekti plačią ir įvairią tikslinę auditoriją: šeimas, tendencijų sekėjus, kokybės ir švaros mylėtojus, taip pat planuojančius artimiausiu metu atsinaujinti ir įsigyti naują siurblį. Pristatytas produktas sulaukė išties didelio susidomėjimo – tiesioginių užklausų nuomonės formuotojams apie įsigijimo sąlygas, prekybos vietas.

Projektų vadovas: Martynas Vilčinskas

Projektų vadovė: Ieva Marija Černiauskaitė

Plačiau
03

Mūsų įžvalgos ir naujienos, žvelgiant į ateitį

Slinkti
2021 m. vasario 17 d.

„Citybee“ krizė: „apgailestaujame“ (ne)lygu „atsiprašome“

Plačiau

2021 m. vasario 8 d.

Berta& LinkedIn žvaigždės!

Plačiau

2021 m. sausio 6 d.

Pandemija lyčių lygybę nubloškė į praeitį

Plačiau

2021 m. vasario 4 d.

Kodėl mums ausų dar neišūžė reklamos apie skiepų naudą?

Plačiau

2021 m. vasario 4 d.

Berta&Talks | V. Balkūnas: kaip nuotrauka papasakoti istoriją, kuri netaptų melagiena?

Plačiau

2021 m. vasario 17 d.

„Citybee“ krizė: „apgailestaujame“ (ne)lygu „atsiprašome“

Plačiau

2021 m. vasario 8 d.

Berta& LinkedIn žvaigždės!

Plačiau

2021 m. sausio 6 d.

Pandemija lyčių lygybę nubloškė į praeitį

Plačiau

2021 m. vasario 4 d.

Kodėl mums ausų dar neišūžė reklamos apie skiepų naudą?

Plačiau

2021 m. vasario 4 d.

Berta&Talks | V. Balkūnas: kaip nuotrauka papasakoti istoriją, kuri netaptų melagiena?

Plačiau
04

Ieškote partnerių?

Rašykite hello@berta.lt
Skambinkite +370 5 215 4964
Uždaryti

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

L.Stuokos- Gucevičiaus g. 9-10, Vilnius

Įm. k. 300613091
PVM LT100002986019
Atsiskaitomoji sąskaita:
LT507044060005755469
SEB bankas