Užduotis
Stiprinti IKI socialinės atsakomybės indėlį į sveikų vaikų mitybos įpročių formavimą.
Berta& - tai naujas žvilgsnis į komunikaciją. Mes žiūrime drąsiai, atvirai, kitaip, bet svarbiausia – žmogiškai, todėl matome daugiau ir giliau.
Mūsų filosofijos pamatas – humancentrizmas, kuriame svarbiausia figūra - žmogus. Gerbiame ir jaučiame kiekvieną savo kolegą, partnerį ir klientą.
Metai
Klientas
Projektai
2019
IKI
„IKI Sodinčiaus“ ekskursijos po Lietuvos ūkius
Stiprinti IKI socialinės atsakomybės indėlį į sveikų vaikų mitybos įpročių formavimą.
• Suorganizuotos 5 edukacinės išvykos vaikų grupėms iš Vilniaus, Radviliškio, Panevėžio, Kretingos, Pasvalio darželių. Jų metu per 100 darželinukų susipažino su vaisiais ir daržovėmis iš arčiau.
• Išplatintas pranešimas žiniasklaidai, kuris susilaukė 9 interneto portalų publikacijų. Pranešimas pasirodė ir didžiuosiuose šalies portaluose – „Delfi“, „Lrytas“.
• Straipsniai apie vaikų įpūdžius iš ekskursijų paskelbti 5-iose regioninės žiniasklaidos priemonėse.
• Bendra pasiektų medijos kanalų auditorija – didesnė nei 1,8 mln. vartotojų.
• Vaikų ekskursijų įspūdžius įamžinęs vaizdo klipas prekybos tinklo feisbuko paskyroje sulaukė per 35 tūkst. peržiūrų.
Vyr. projektų vadovė: Kristina Sušinskaitė
2019
IKI
Privataus prekių ženklo „Clever“ įvedimas į Lietuvos rinką
Pristatyti Lietuvos rinkoje naują privatų prekių ženklą, išryškinant aukštą gaminių kokybę ir asortimento įvairovę už prieinamą kainą. Taip pat didinti pirkėjų susidomėjimą ir paskatinti įsigyti naujuoju prekių ženklu pažymėtus skirtingų kategorijų maisto produktus.
• Turinio projektas „Gaminkite protingai“ per 3,5 sav. pasiekė 800 tūkst. realių portalo lankytojų.
• Turinio projekte publikuoti straipsniai iš viso perskaityti beveik 48 tūkst. kartų.
• Straipsnių viduje esantys vaizdo įrašai iš viso peržiūrėti beveik 4 tūkst. kartų.
• Internetinėje apklausoje iš viso sudalyvavo daugiau kaip 3 tūkst. portalo lankytojų.
• Per nuomonės formuotojų nuosavus kanalus pasiekta beveik 82 tūkst. vartotojų auditorija.
• Užsakomieji straipsniai publikuoti 9-iuose pagrindiniuose regioniniuose laikraščiuose, kurių bendras tiražas – 80 tūkst. egz.
• Išplatintas 1 pranešimas žiniasklaidai, kuris pasiekė 10 skirtingų žiniasklaidos kanalų.
Vyr. projektų vadovė: Kristina Sušinskaitė
2019
Bolt
„Bolt“ el. paspirtukų dalijimosi paslaugos startas Vilniuje ir Kaune
Efektyviai informuoti apie naują „Bolt“ paslaugą plačiąją visuomenę, užmegzti santykį su Vilniaus ir Kauno savivaldybių atstovais bei Aplinkos ministerija bei edukuoti visuomenę apie saugų naudojimąsi el. paspirtukais.
• Suorganizuotose paslaugos pristatymo spaudos konferencijose dalyvavo aplinkos ministras, Lietuvos policijos atstovė bei Kauno miesto meras.
• Pranešimas žiniasklaidai apie paslaugos startą Vilniuje publikuotas 13-oje portalų, 2-uose laikraščiuose.
• Pranešimas žiniasklaidai apie paslaugos startą Kaune publikuotas 12-oje portalų, 3-ose TV kanalų žinių pobūdžio laidose pasirodė bėganti eilutė.
• Bendra pasiektų medijos kanalų auditorija – didesnė nei 6 mln. vartotojų.
Vyr. projektų vadovė: Simona Vaičikauskė
2019
JUNG Vilnius
Renginys interjero dizaineriams „JUNG-talks“
Padidinti JUNG žinomumą klientui svarbioje interjero dizainerių tikslinėje auditorijoje bei auginti jos lojalumą. Taip pat sukurti prekės ženklo sąsajas su aukščiausia kokybe, rinkos lyderio, diktuojančio tendencijas, įvaizdžiu.
• Į keturias valandas trukusį renginį susirinko per 100 garsiausių Baltarusijos interjero dizainerių, architektų.
• Dėl aktualaus turinio bendravimui, santykio mezgimui palankios terpės dauguma dalyvių nesiskirstė ir po renginio.
• Apie „JUNG-talks“ parašė vienas įtakingiausių į aktualią tikslinę grupę orientuotų portalų Obstanovka.by.
• Dėl palankių atsiliepimų organizuoti tokius renginius ir kurti klientui bei prekės ženklui pridėtinę vertę nuspręsta kasmet.
Vyr. projektų vadovė: Kristina Sušinskaitė
2019
Švyturys-Utenos alus
„Klaipėdos švyturio ateities“ stipendija
Bendru komisijos ir visuomenės sprendimu išrinkti bei apdovanoti aktyvų, gabų Klaipėdos krašto gyventoją, taip prisidedant prie kultūrinio ir visuomeninio uostamiesčio gyvenimo puoselėjimo, jaunųjų talentų skatinimo bei jų pasiekimų garsinimo Lietuvoje ir pasaulyje.
• 2019 m. „Klaipėdos švyturio ateities“ stipendijai laimėti iš viso nominuotas 31 jaunasis Klaipėdos krašto talentas. Palyginti su 2018 m. rezultatais, kai buvo nominuoti 24 dalyviai, pasiektas didesnis nei 25 % pretendentų skaičiaus augimas.
• Atrinkus 10 konkurso finalininkų, balsuota itin aktyviai: už kandidatus iš viso atiduoti 39 807 balsai (30 517 – balsuojant „Vakarų ekspreso“ internetiniame portale, 9290 – leidinio popieriniais kuponais).
• Komunikacijos laikotarpiu (2019 06 15–07 13) žinia apie „Švyturio-Utenos alaus“ įgyvendinamus „Klaipėdos švyturio ateities“ stipendijos apdovanojimus sugeneravo 20 publikacijų regioninėje ir nacionalinėje žiniasklaidoje ir pasiekė per 1,5 mln. auditoriją.
Projektų vadovė: Greta Lopetkaitė
Renginio įgyvendinimas: Hightlight LT