01
Atgal

„Berta&” atsisako palikimo – netęs bendradarbiavimo su komunikacijos tinklu „Grayling“

2021 m. liepos 8 d.

Berta& - profile picture, Berta&

Autorius: Berta&

Komunikacijos agentūra „Berta&” praneša atsisakanti savo pirmtakės „vipcommunications“ bendradarbiavimo saitų su pasauliniu komunikacijos tinklu „Grayling“, kurios atstove Baltijos šalyse buvo daugiau kaip šešerius metus. Agentūros direktorės Bertos Čaikauskaitės teigimu, rinkos pokyčiai akivaizdūs – net ir tarptautinės kompanijos noriai bendrauja su Lietuvos agentūromis ne dėl papildomo žodžių junginio šalia pavadinimo, o kokybės standarto užtikrinimui vis dažniau užtenka pamatinių vertybių bei įdirbio.

„Mūsų agentūros DNR užkoduotas ėjimas iš komforto zonos, todėl sprendimas, atsisakyti svetimo palikimo – natūralus komandinis žingsnis. Be to, kelis dešimtmečius skaičiuojančio „Grayling“ pagrindinė veikla yra lobizmas, o mes keičiame agentūros fokusą, pozicijas stiprindami marketingo ir skaitmeninėje komunikacijoje“, – teigia B. Čaikauskaitė.


„Berta&” vadovės manymu, tinklinių klientų atėjimas daug kam gali pasirodyti patogus veikimo mechanizmas, tačiau šiandieninė rinka keičiasi, todėl vis daugiau įmonių partnerius renkasi vadovaudamiesi patirties, profesionalumo ir vertybiniais kriterijais.


„Nenorime būti tiesiog dar viena integruotos komunikacijos agentūra, adaptuojančia motininės įmonės sprendimus ir klusniai vykdančia jos nubrėžtas standartus, kurie nebūtinai sutampa su agentūros vertybėmis ir galimybėmis. Priešingai, mūsų vizija yra surasti kitas nepriklausomas agentūras ir su jomis dirbti lygiavertėmis teisėmis“, – lūkesčiais dalijasi B. Čaikauskaitė.


Daugiau kaip pusantrų metų veikianti atsinaujinusi „Berta&” agentūra ir jos komanda jau spėjo įgyvendinti ne vieną pokytį. Įprastą integruotos komunikacijos agentūros formatą ir tradicinį ryšių su visuomene agentūros modelį ji plečia gilindamasi į praktinę prekių ženklų rinkodaros komunikaciją ir jos vadybą. Neseniai prie komandos prisijungė ir daugiau nei 15 metų komunikacijoje dirbantis Tomas Kirša, užėmęs skaitmeninės komunikacijos stratego poziciją. Jis stiprins klientų komunikaciją bei prisidės prie tolimesnių agentūros pokyčių.


„Berta&“ agentūra dirba su „Švyturys – Utenos alus“, „Electrolux“, „Bolt“, JUNG, „Geberit“, „Čili pizza“, „Ekskomisarų biuru“, „The Body Shop“ ir kt. prekių ženklais.

Dalintis

01

Ieškote partnerių?

Rašykite hello@berta.lt
Skambinkite +370 5 215 4964
Uždaryti

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

L.Stuokos- Gucevičiaus g. 9-10, Vilnius

Įm. k. 300613091
PVM LT100002986019
Atsiskaitomoji sąskaita:
LT507044060005755469
SEB bankas