IKI
„Visi į lauką!“
2019
Projekto vadovė: Kristina Sušinskaitė
Renginio įgyvendinimas: „Highlight LT“
„Visi į lauką!“ – integruota komunikacijos kampanija, įgyvendinta 3 etapais: 1) trumpo buvimo gryname ore problemos aktualizavimas, 2) elgsenos bei nuostatų pokyčių skatinimas, 3) aktyvios elgsenos palaikymas. Atliktas visuomenės nuomonės tyrimas pasufleravo pagrindinę kampanijos žinutę – „Visi į lauką!“, o ją dar labiau pastiprino pasirinktas netradicinis kampanijos startas. Sostinėje vienai dienai atidaryta ypatingo formato IKI parduotuvė po atviru dangumi, šalia kurios surengtas improvizuotas piknikas, taip paskatinant atrasti valgymo lauke malonumą. Kampanijai įgyvendinti pasitelktos integruotos komunikacijos priemonės – renginys, turinio projektas viename didžiausių naujienų portalų Lietuvoje „15min“, užsakomieji straipsniai regioninėje žiniasklaidoje, pranešimai spaudai, nuomonės formuotojų komunikacija.
Užduotis
Įgyvendinti komunikacijos kampaniją, kuri paskatintų žmones dažniau būti ir valgyti gryname ore. Taip pat sukurti ir įtvirtinti prekybos tinklo IKI kaip valgymo lauke kultūros flagmano įvaizdį, didinti valgyti jau paruoštų „Pagaminta IKI“ gaminių paklausą.
Rezultatai
Atliktas reprezentatyvus visuomenės nuomonės tyrimas, kuris atskleidė lietuvių buvimo ir valgymo lauke įpročius. Tyrime dalyvavo daugiau kaip 1 tūkst. 18–75 m. amžiaus respondentų visos šalies mastu.
Vienos dienos renginys pritraukė kelis šimtus Vilniaus miesto gyventojų ir miesto svečių, taip pat žiniasklaidos ir žinomų žmonių dėmesį: renginyje dalyvavo 6 skirtingų žiniasklaidos kanalų atstovai, 3 kviestiniai žinomi žmonės.
Per 3 sav. beveik 30 tūkst. vartotojų perskaitė (atvertė) turinio projekte publikuotus straipsnius, vieno straipsnio atvertimų vidurkis – beveik 5 tūkst.
Per nuomonės formuotojų paskyras socialiniuose tinkluose pasiekta beveik 550 tūkst. sekėjų auditorija.
Straipsniai apie kampaniją publikuoti 11-oje pagrindinių regioninių laikraščių, kurių bendras tiražas siekia 117 tūkst. egz.
Kampanijos laikotarpiu iš viso išplatinti 9 pranešimai spaudai, kurie sugeneravo 123 publikacijas žiniasklaidoje. Bendras pasiekiamumas – apie 4,3 mln. realių vartotojų.
~30 tūkst
vartotojų perskaitė (atvertė) turinio projekte publikuotus straipsnius
~550 tūkst
per nuomonės formuotojų paskyras socialiniuose tinkluose pasiekta sekėjų auditorija
~4,3 mln
realių vartotojų pasiekta per pranešimus spaudai