01
Atgal

Rilastil

„Rilastil“ prekių ženklo žinomumo ir pardavimų didinimas

2021

Projekto vadovė: Greta Lopetkaitė

Projekto vadovė: Monika Šimkevičiūtė-Baltakė

Ilgametis itališkos, dermatologų patikrintos kosmetikos gamintojas „Rilastil“ ir jo atstovaujama produkcija Lietuvoje palyginti dar mažai žinoma ir „neatrasta“ mūsų šalies gyventojų. Todėl šios kampanijos metu Lietuvos tikslinei auditorijai ne tik siekėme pristatyti šį prekių ženklą, bet ir paskatinti aktyvesnius „Rilastil“ produkcijos pardavimus šventiniu laikotarpiu tiek el. erdvėje, tiek fizinėse prekybos vietose. Įgyvendinta 2 mėn. trukmės integruota rinkodarinė kampanija apėmė socialinių tinklų („Facebook“, „Instagram“) komunikaciją ir reklamą, reklaminių skydelius „Delfi“ naujienų portale ir „Adnet Media“ tinkle, „JCDecaux“ skaitmeninę lauko reklamą Vilniaus mieste, pranešimus žiniasklaidai ir nuomonės formuotojų komunikaciją.

Užduotis

Didinant bendrą prekių ženklo žinomumą tarp tikslinės auditorijos, pozicionuoti „Rilastil“ kaip vieną geriausių opcijų investuoti į kokybišką odos priežiūros produkciją ir paskatinti „Aqua“ bei „Hydrotenseur“ linijų pardavimus.

Rezultatai

Į socialinių tinklų kampanijos turinį (traffic kampanija, dark ir organic įrašai, video ir kt.) buvo įsitraukta 209 708 kartus, o bendras kampanijos įsitraukimo koeficientas siekė 11 %.

„Delfi“ ir „Adnet Media“ tinkle buvo sugeneruoti 6 255 309 reklaminių skydelių parodymai ir 33 348 reklaminių skydelių paspaudimai.

39 skaitmeniniuose „JCDecaux“ reklaminiuose plotuose 2 sav. Vilniaus mieste transliuoti reklaminiai klipai parodyti 393 046 kartus.

8 nuomonės formuotojų plėtota komunikacija socialiniame tinkle „Instagram“ – 8 įrašai ir 131 stories – pasiekė 26 705 realius vartotojus.

2 pranešimai žiniasklaidai sugeneravo 15 publikacijų nacionaliniuose, regioniniuose ir specializuotuose naujienų portaluose, kurių bendras potencialus pasiekiamumas – daugiau kaip 700 000 realių vartotojų*.


„Rilastil“ duomenimis, kampanijos metu fiksuotas ir reklamuotų produkcijos linijų „Aqua“ ir „Hydrotenseur“ pardavimo rodiklių augimas.


                            *Remiantis Gemius Audience bendra dienos realių vartotojų auditorija.

Į socialinių tinklų turinį įsitraukta >200 tūkst. kartų

>33 tūkst. reklaminių skydelių, vedančių įsigyti „Rilastil“ kosmetiką, paspaudimų

Pasiekta >26 tūkst. realių „Instagram“ vartotojų auditorija

Dalintis

Kitas projektas

01

Ieškote partnerių?

Rašykite hello@berta.lt
Skambinkite +370 5 215 4964
Uždaryti

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

Laukas turi būti užpildytas

L.Stuokos- Gucevičiaus g. 9-10, Vilnius

Įm. k. 300613091
PVM LT100002986019
Atsiskaitomoji sąskaita:
LT507044060005755469
SEB bankas

Sekite mus social kanaluose