Reda Couture
2021 m. proginių drabužių kolekcijos pristatymas
2020
Projektų vadovė: Martyna Kučytė
Projektų vadovė: Ieva Marija Černiauskaitė
2020 m. pabaigoje dizainerė Reda Budvilaitienė pristatė naują proginių drabužių kolekciją. Kolekciją dizainerė įamžino įspūdingose fotografijose, kurių autorius žymus mados fotografas Dainius Ščiuka, modelių įvaizdžiu rūpinosi gerai žinoma stilistė Milda Metlovaitė. Koronaviruso aplinkybės pasufleravo kolekcijos pristatymo formatą – vietoj tradicinio pristatymo renginio madą „perkelti“ į Vilniaus gatves, taip ne tik pristatant kolekciją, bet ir papuošiant miestą šventiniu laikotarpiu. Pagrindiniu projekto akcentu tapo reklaminės kolonos centrinėje miesto dalyje, taip pat viešinimo kampanija stiprinta ir kitomis priemonės: užsakomieji straipsniai portaluose „Delfi“, „15min“, „Moteris“ (ir žurnale), pranešimas spaudai, aktyvi komunikacija socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“, reklaminis maketas mados žurnale „L‘Officiel“ bei reportažas laidoje „Aš Ikona“.
Užduotis
Pristatyti naują proginių drabužių kolekciją, didinti dizainerės vardo žinomumą ir išryškinti jos kuriamų drabužių unikalumą. Iššūkiai – pandeminė situacija šalyje ir griežti karantino suvaržymai.
Rezultatai
• 3 gruodžio mėnesio savaites eksponuotos reklaminės kolonos 6 labiausiai matomose, didžiausią praeivių srautą pasiekiančiose miesto vietose (reklamos matomumas virš 1 mln.)
• Publikuoti trys užsakomieji straipsniai „Delfi“ (pasiekiamumas virš 700 tūkst.), „15min“ (pasiekiamumas virš 500 tūkst.) ir „MOTERIS“ portaluose. Bendrai straipsniai perskaityti beveik 7 tūkst. kartų.
• Pranešimu spaudai publikuotas 5 skirtinguose kanaluose.
• Komunikacija socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“ pasiekė beveik 50 tūkst. vartotojų.
• Publikuotas reklaminis kolekcijos maketas mados žurnale „L‘Officiel“ (tiražas – 9000 egz., žurnalo auditorija – 41 700) bei užsakomasis straipsnis žurnale „Moteris“ (tiražas 17 000 egz., žurnalo auditorija – 83 300)
• Nufilmuotas, reportažas šventinėje „Aš Ikona“ laidoje, kuri buvo transliuota portale „Delfi“ portale bei „Delfi TV“ (~120 tūkst. peržiūrų)
>1 mln. praeivių pamatė reklamines kolonas
~50 tūkst. vartotojų pasiekta per soc. tinklus
~7 tūkst. straipsnių atvertimų portaluose